reklama

Keby som bola učiteľka.

Keby som bola učiteľka, bola by som vzdelaná pracujúca žena s kladným postojom k deťom. Ako každá zamestnaná osoba by som vytvárala pre spoločnosť zisk, ktorého výsledkom je vzdelaná a rozhľadená mladá generácia. Nie je to zisk okamžitý, ale to by pre civilizovanú spoločnosť, v ktorej sa nežije len ,,z ruky do úst,, nemal byť problém. Ako zamestnaná osoba by som za svoju prácu očakávala adekvátne a motivujúce ohodnotenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Adekvátne vzhľadom na môj vysokoškolský titul, skúsenosti a náročnosť, ako množstvo detí v triede, počet vyučujúcich predmetov a pod. Motivačné s ohľadom na mimo povinne odpracované hodiny. V rámci svojich vedomostí a možností by som vytvorila pre deti dobrovoľné krúžky, v ktorých by sa zadarmo mohli vzdelávať v rôznych oblastiach a rozvíjať svoj talent a osobnosť. To, aby sa deťom chcelo, by už bola starosť rodičov.

Možno by takéto krúžky navštevovali ,,len,, dve - tri deti, ale vadilo by to? V školstve, je všetko masové a spriemerované a nadané deti, ktorých rodičia nemajú financie na mimoškolské aktivity svojich ratolestí, majú veľmi malú možnosť z tej šede uniknúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovorí sa, že učitelia majú veľa voľného času. Tak prečo by nemohli robiť za finančnú odmenu to, čo študovali, čo ich baví a v čom sú dobrí, namiesto rôznych ,,pofidérnych,, brigád. Učiteľ, ako každý zamestnaný človek, potrebuje predovšetkým zarábať peniaze na živobytie a pokiaľ sa v jeho živote vyskytne situácia, keď potrebuje veľa voľna, tak zostane doma.

Budúcnosť detí je v našich rukách, akú im ju urobíme?

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu