Adekvátne vzhľadom na môj vysokoškolský titul, skúsenosti a náročnosť, ako množstvo detí v triede, počet vyučujúcich predmetov a pod. Motivačné s ohľadom na mimo povinne odpracované hodiny. V rámci svojich vedomostí a možností by som vytvorila pre deti dobrovoľné krúžky, v ktorých by sa zadarmo mohli vzdelávať v rôznych oblastiach a rozvíjať svoj talent a osobnosť. To, aby sa deťom chcelo, by už bola starosť rodičov.
Možno by takéto krúžky navštevovali ,,len,, dve - tri deti, ale vadilo by to? V školstve, je všetko masové a spriemerované a nadané deti, ktorých rodičia nemajú financie na mimoškolské aktivity svojich ratolestí, majú veľmi malú možnosť z tej šede uniknúť.
Hovorí sa, že učitelia majú veľa voľného času. Tak prečo by nemohli robiť za finančnú odmenu to, čo študovali, čo ich baví a v čom sú dobrí, namiesto rôznych ,,pofidérnych,, brigád. Učiteľ, ako každý zamestnaný človek, potrebuje predovšetkým zarábať peniaze na živobytie a pokiaľ sa v jeho živote vyskytne situácia, keď potrebuje veľa voľna, tak zostane doma.
Budúcnosť detí je v našich rukách, akú im ju urobíme?