Vlaková doprava a sneh

Autor: Zuzana Valachovičová | 18.1.2013 o 23:08 | Karma článku: 10,10 | Prečítané:  1304x

veľmi dokopy nejdú. Dnes to bolo ťažké pre všetkých zúčastnených. Množstvo práce navyše, nápor ľudí, zima, nervy z jednej strany. Množstvo strateného času, nápor ľudí, zima, nervy z druhej strany. Naozaj ťažké pre všetkých. Len nechápem, prečo neuľahčiť aspoň to, čo sa dá.

Bratislava Hlavná stanica. Pred pokladňami dlhé rady ľudí. Niektorí chcú kúpiť lístok a ponáhľajú sa, niektorí chcú kúpiť lístok na cestu až o týždeň, niektorí chcú kúpený lístok vrátiť späť, lebo buď nemajú k zmeškaným vlakom prípoj alebo si cestovanie za takýchto podmienok rozmysleli. A práve tu vidím veľký nedostatok.

Pracovníčky za okienkom vypisujú vytlačené formuláre ručne, ručne /na kalkulačkách/ prepočítavajú vrátenú sumu a keď sa náhodou ešte k tomu pomýlia, trvá celý proces aj dvadsať minút. Dvadsať minút trvá vybavenie jedného necestujúceho zákazníka. A tí, čo cestujú, čakajú...

Čo tak vybaviť pracovníčky programom, ktorý rýchlejšie a ľahšie vypočíta a vytlačí príslušný formulár?

Čo tak spraviť jedno okienko nie na rýchle vybavenie cestujúcich, ale na vybavenie tých, čo necestujú hneď a tie ostatné nechať tým, čo sa ponáhľajú? Lebo keď sa postavíte do rady za dvoch ľudí, ktorí cestujú až o týždeň do zahraničia a hľadajú si vhodnú a lacnú trasu /čo je síce v poriadku/, ale vybavenie trvá trikrát tak dlho ako vybavenie bežného lístku, to aby ste chodili na stanicu aspoň pol hodinu pred odchodom vlaku. A keď cestujete častejšie, nie vždy sa to dá.

To bolo len také malé povzdychnutie, aj keď už som tri hodiny doma.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Slovenskí žiaci sa prepadli ešte hlbšie

Výsledky slovenských školákov v testovaní PISA dlhodobo klesajú.

KOMENTÁRE

Hlúpneme. Kto a kedy to zastaví?

Výprask by si zaslúžili tí, ktorí zodpovedajú za nízku úroveň školstva.


Už ste čítali?