Je neúplná reklama klamstvo?

Autor: Zuzana Valachovičová | 24.7.2013 o 17:12 | Karma článku: 3,13 | Prečítané:  1280x

Ja si to vždy predstavujem takto: Ponuka vo výklade: ,,Rifle len za 1 Eur!" Vstupujem a hneď za dverami ma víta s úsmevom predavačka. ,,Prišli ste na našu akciu?" pýta sa. ,,Je to naozaj pravda?" pýtam sa ja. ,,Áno, rifle len za 1 Euro! Aké číslo potrebujete?" s nadšením prikyvuje a podáva mi 2 kusy vystrihnutej látky. Prekvapene na ňu pozerám a keď vidí, že nechápem, vysvetľuje: ,,Kolega vám predá gombík a zips, môžete si vybrať aký chcete. To je výhoda, že? No a potom si môžete kúpiť ihlu a niť a šijací stroj vám požičajú len za 20 EUR na hodinu alebo naša krajčírka ich ušije len za 40 EUR bez DPH. A to všetko na počkanie! Fantastické, nie?" Alebo: Ponuka vo výklade: ,,Zeleninová polievka len za 20 centov!"  Vstupujem a hneď za dverami, keď prekročím debničky s čerstvou zeleninou, natrafím na predavačku s keramickými nožmi, ktorá ma s úsmevom víta ...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Politológ: Dnes je symbolom strednej Európy plot

Havlíček a ďalší cestovali do Ruska a konštatovali, že Rusi sú síce naši slovanskí bratia, jazyk je podobný, ale režim je úplne iný.

TECH

Ako vznikli čísla? Počítať nám pomáha nula

Keď začali mať ľudia viac vecí na počítanie, už im nestačili čiarky na stenách.

EKONOMIKA

Daň z nehnuteľností narástla. Kde ľudia platia najviac?

V Novom Meste nad Váhom zaplatia ľudia až o 330 percent viac.


Už ste čítali?