Je neúplná reklama klamstvo?

Autor: Zuzana Valachovičová | 24.7.2013 o 17:12 | Karma článku: 3,13 | Prečítané:  1275x

Ja si to vždy predstavujem takto: Ponuka vo výklade: ,,Rifle len za 1 Eur!" Vstupujem a hneď za dverami ma víta s úsmevom predavačka. ,,Prišli ste na našu akciu?" pýta sa. ,,Je to naozaj pravda?" pýtam sa ja. ,,Áno, rifle len za 1 Euro! Aké číslo potrebujete?" s nadšením prikyvuje a podáva mi 2 kusy vystrihnutej látky. Prekvapene na ňu pozerám a keď vidí, že nechápem, vysvetľuje: ,,Kolega vám predá gombík a zips, môžete si vybrať aký chcete. To je výhoda, že? No a potom si môžete kúpiť ihlu a niť a šijací stroj vám požičajú len za 20 EUR na hodinu alebo naša krajčírka ich ušije len za 40 EUR bez DPH. A to všetko na počkanie! Fantastické, nie?" Alebo: Ponuka vo výklade: ,,Zeleninová polievka len za 20 centov!"  Vstupujem a hneď za dverami, keď prekročím debničky s čerstvou zeleninou, natrafím na predavačku s keramickými nožmi, ktorá ma s úsmevom víta ...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Slovenskí žiaci sa prepadli ešte hlbšie

Výsledky slovenských školákov v testovaní PISA dlhodobo klesajú.

KOMENTÁRE

Hlúpneme. Kto a kedy to zastaví?

Výprask by si zaslúžili tí, ktorí zodpovedajú za nízku úroveň školstva.


Už ste čítali?