Iba maličkosť

Autor: Zuzana Valachovičová | 18.5.2014 o 14:55 | (upravené 18.5.2014 o 15:47) Karma článku: 5,09 | Prečítané:  531x

alebo ako robiť kvalitné služby na Slovensku. Do kníhkupectva Panta Rhei v Bratislave sme prišli ,,vo veľkom štýle,, tak ako sa na dve malé dvoj a päťročné dievčatá patrí. Deti sa tešili /budúce knihožrútky/ a  chceli všetko vidieť, najlepšie hneď.

Tak som oslovila mladého predavača, či by mi pomohol nájsť hľadané tituly, ktoré som mala dopredu vybrané. Mohol.  Deti, ktoré mali tiež sľúbenú knihu,  už ťahalo do detského oddelenia na poschodí, preto som ho požiadala, či mi ju nechal u pokladni, keď nakúpime, prídem všetko zaplatiť. Kým dievčatá všetko poprezerali a pohrali sa v detskom kútiku, prišiel predavač za nami aj s vybranými knihami a otázkou, ako ešte môže pomôcť, či poradiť.

Maličkosť, ktorá vykúzli na duši aj tvári úsmev spokojnosti, pohody a  dodá obyčajnej službe zákazníkovi pocit exkluzivity. Doplnok, ktorý nemusí byť, ale keď je, poteší a vynikne ako čerešňa na torte.

P.s. Knižku od Márii Ďuríčkovej O Guľkovi Bombuľkovi sme stihli do večera prečítať celú. Pre päťročné dievčatko bolo síce ťažšie pochopiť, čo znamená ,,rozdať sa pre dobrú vec,, ale dozvedieť sa niečo nové je na knihách to zaujímavé. Ešte budem musieť doniesť klbko vlny, aby videla, ako sa ,,zmotáva vlna,,. :)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Slovenskí žiaci sa prepadli ešte hlbšie

Výsledky slovenských školákov v testovaní PISA dlhodobo klesajú.

KOMENTÁRE

Hlúpneme. Kto a kedy to zastaví?

Výprask by si zaslúžili tí, ktorí zodpovedajú za nízku úroveň školstva.


Už ste čítali?