reklama

Úsmevná momentka na dnes – vyznanie lásky

Hneď, ako som zazvonila, pribehla skackajúc ako kozliatko. – Babi! Babi! – nežne sa túli. – Babi? Pekne voniaš. Voniaš ako babka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

– Áno, moja? – úsmevy... – Tvoja bunda vonia ako babka. Keď sa vyzúvam, opäť sa na mňa vrhne. Skoro sme spadli, smejeme sa. – Tu máš šedivé vlasy. – Viem, starším ľuďom tak šedivejú, musím ich zafarbiť. – Babi a ty si stará?

Čo k tomu dodať, žabka? Aj ja ťa mám strašne rada. :)

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu