reklama

Úsmevná momentka na dnes - Vianočne ladená

Táto príhoda sa neodohrala na Vianoce, ba ani v zime. Dokonca sa stala už dávnejšie. Napriek tomu som neodolala a dala jej Vianočný názov. Prečo? Lebo je to citová záležitosť. A kedy inokedy o citoch, pocitoch a zamýšľaní sa, keď nie na Vianoce ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V tej dobe mala vnučka ešte len 1.5 roka. Bolo to také rozpačité obdobie plné sebapoznávania, potkýnania sa, spoznávania sveta, čas rôznych pokusov, omylov a aj mnohých pádov. Poznáte to. Strážiť dieťa v tomto veku je ako šoférovať auto – stačí pár sekúnd nepozornosti a je tu zrážka, v lepšom prípade len oškretý nos.

Práve bol čas na prechádzku, tak sme išli. Že vraj - oddýchnem si od hrania sa na zemi, neustálych otázok a odpovedí, od ukladania hračiek. Že vraj - oddýchla som si. Ako sme išli po chodníku na malú chvíľku som sa pozrela inde. Fakt chvíľka. Vtom som začula za sebou tichý hlások: - Babi? Otočila som sa. Dieťa stálo, usmievalo sa a pozeralo do očí, ktoré boli na úrovni jej očí, veľkému strapatému škaredému psovi. Pudovo som skočila medzi nich v snahe zabrániť niečomu zlému. – Aha, babi, pfíček. Aký milý,- ozvala sa malá a chcela ho pohladiť. Pes ticho zakňučal a odbehol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja som si uvedomila, že pohľad na krásu môže byť rôzny. 

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu