Sú horšie ako komáre a infekcie, ktoré roznášajú. Komára sa dá zbaviť, z infekcie vyliečiť, ale reklamy sa nezbavíš, ani z jej následkov tak ľahko nevyliečiš. Najprv sa ti násilím vnúti do pozornosti, snaží sa ťa upútať, ohúriť - lieta okolo teba, bzučí ti do uší stále tú svoju pesničku, až kým nepodľahneš. A potom ti vycicia v lepšom prípade len peňaženku, v horšom nakazí dlhoročnou infekciou vo forme pôžičky.
Je to moderný a silný upír.
Pozná všetky psychologické hry a keď treba, ako správny upír dokáže zahrať pútavé divadlo.
Raz sa prezlečie za seriózneho bankára, ktorý chváli /ste dobrý/,
inokedy za dobrého obchodníka a pošteklí po brušku slovami - ty na to máš /nepotrebujem to, ale chcem/.
Niečo na štíhlu líniu? /ľahko, rýchlo a hlavne pre každého/
A čo deti? Na tie nedá dopustiť, veď pre ne obetujeme radi aj posledné euro.
Dôchodcovia tiež nie sú na zahodenie. Odložené finančné rezervy na časy, keď budú odkázaní na pomoc iných treba stenčiť. Keď nepomôžu výživové doplnky, je dobrá aj kozmetika. /aspoň pre vnúčatá, prosím/
Hovorí sa, kde nemôže čert, pošle ženu. Krásnu, sexi, polovyzlečenú, lákavú. Posadí ju do auta, na motorku, postaví pod sprchu.
No pozor, všetkého veľa škodí, tak rýchlo späť k rodinnému kozubu, do kuchyne, do záhrady, ...
a stále dokola. Niekto sa nakoniec musí chytiť.
Na záver jeden starý, ale výstižný vtip: ,,Pokojne si sledujem v telke reklamu, keď tu mi do toho niekto pustí film."