reklama

Ešte Vianočná spomienka.

Keď boli deti malé, vždy som sa tešila, až narastú a budem mať ,,kľud,,. Pod kľudom som si predstavovala, že  - nebudem musieť aspoň 20x denne a celou vetou odpovedať na tú istú otázku, ... -  nebudem musieť aspoň 20x denne rozhodovať o tom, kto má pravdu, koho je auto, mikina,  čokoláda, ...  -  nebudem musieť aspoň 20x denne niekoho naháňať, aby si uložil svoje oblečenie, knihy, hračky, učil sa, ... - nebudem musieť stále umývať nádoby, prať, žehliť, donekonečna upratovať, ...  - budem si robiť, čo chcem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď deti vyrástli, zistila som, že spolu s kopou nudných a nepríjemných povinností, odišli aj

- ich úžasné otázky, ktoré ma nútili pozerať na svet inými očami,

- množstvo energie, vďaka ktorej sa stále niečo nové dialo,

- niečo nežné a nevinné, čo bolo treba chrániť a čo nás dospelých nútilo byť lepšími,

- že tie nádoby a ostatné domáce práce aj ak zostali,

Akoby spolu s deťmi odišlo aj kus mojej energie, život sa trochu spomalil, trochu /dosť/ stíchol a ja som zistila, že podvedome vyhľadávam mladých ľudí a že mi to všetko trochu /dosť/ chýba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kým z malého človiečika vyrastie človek, je síce ťažký a náročný životný proces, ale stojí to za to. Aj o tom sú Vianočné spomienky.

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu