reklama

Úsmevná momentka na dnes

Mamička s dvomi, asi osem a desaťročnými, deťmi na prechádzke blízko prírodného jazera. V jazere sa práve  kúpu otužilci - ľadové medvede. Obdivné pohľady detí vystrieda zúfalý výkrik ich mamy: - Deti, nepozerajte sa tam, lebo prechladnete! :)))  P.S./1 Chápala som ju, lebo viem, že deti v tomto veku pozerajú nielen očami, ale celým telom a ona sa snažila, poznajúc svoje ratolesti, čo najrýchlejšie zabrániť ich možnému namočeniu sa v jazere.  P.S./2 Chápala som ju, lebo jedným z otužilcov bol môj syn a tiež mám niekedy chuť si podobne vykríknuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu