reklama

Úsmevná momentka na dnes - traja vo vlaku.

Miesto: vlak IC s pokazenou klimatizáciou smer Praha. Účinkujúci: takmer neviditeľný veľký chlpatý spotený pes ležiaci pod sedadlom /kto nezažil, ako taký pes smrdí, nepochopí :)/, 1. mladík v obleku s notbookom na kolenách, 2. mladík v športovom drese s bicyklom. Scéna: 1. mladík v obleku sa zhlboka nadýchne a hľadá príčinu neznesiteľného zápachu. Otáča sa a vidí bosé natiahnuté nohy v sandáloch. Oslovuje majiteľa nôh: - Prepáčte pane, ale strašne vám smrdia nohy. Mohli by ste si ich stiahnuť? 2. mladík váhavo: - Nemôžu mi smrdieť, veď mám od rána sandále. V obave, aby sa nepobili, na chvíľu nastupujem na scénu ja: - To ten pes! A ani okná sa nedajú otvoriť! ... Obaja mladíci vyskakujú a po spoločnej úspešnej akcii pomocou nožíka otvoria dve malé okienka /tieto ,,ventilačky,, sa nedajú otvoriť normálne, nikto nepočítal s pokazením klimatizácie/. Keď asi za hodinu vystupujem, obaja sa ešte stále dobre bavia o najlepších cyklotrasách v EU. Fakt som si to nevymyslela. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu