Je neúplná reklama klamstvo?

Autor: Zuzana Valachovičová | 24.7.2013 o 17:12 | Karma článku: 3,13 | Prečítané:  1284x

Ja si to vždy predstavujem takto: Ponuka vo výklade: ,,Rifle len za 1 Eur!" Vstupujem a hneď za dverami ma víta s úsmevom predavačka. ,,Prišli ste na našu akciu?" pýta sa. ,,Je to naozaj pravda?" pýtam sa ja. ,,Áno, rifle len za 1 Euro! Aké číslo potrebujete?" s nadšením prikyvuje a podáva mi 2 kusy vystrihnutej látky. Prekvapene na ňu pozerám a keď vidí, že nechápem, vysvetľuje: ,,Kolega vám predá gombík a zips, môžete si vybrať aký chcete. To je výhoda, že? No a potom si môžete kúpiť ihlu a niť a šijací stroj vám požičajú len za 20 EUR na hodinu alebo naša krajčírka ich ušije len za 40 EUR bez DPH. A to všetko na počkanie! Fantastické, nie?" Alebo: Ponuka vo výklade: ,,Zeleninová polievka len za 20 centov!"  Vstupujem a hneď za dverami, keď prekročím debničky s čerstvou zeleninou, natrafím na predavačku s keramickými nožmi, ktorá ma s úsmevom víta ...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Mika svoju kapacitu podľa SNS vyčerpal. Nahradiť by ho mohol Rezník

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.


Už ste čítali?