reklama

Úsmevná momentka na dnes - dospelosť

Boli mladé, veselé, plné života. Už nie študentky a ešte nie úplne dospelé. Úplne dospelým sa už život zdá byť  ťažký. Oni sa z neho ešte tešili. Bavili sa o práci, o kamarátoch, manželovi aj priateľovi, o svokre, o všetkom čo život prináša. Ich optimistický pohľad na budúcnosť bol osviežujúci. Tá vydatá spolu s manželom stavali dom. Tešila sa, že budú bývať sami. Druhá sa zo záujmom vypytovala na stavbu, očividne ju to  do budúcna zaujímalo. Rozhovor zakončila tá vydatá: - Vieš, aj ja som si to predtým predstavovala trochu inak. Minule sme si dali namontovať rozvodnú skriňu a stálo nás to 500 EUR. Vieš, čo by to bolo topánok? :))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  138x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu