reklama

Menej je niekedy viac

Prišla na to aj komisia EU, keď sa rozhodla obmedziť výrobu a predaj jednorazových igelitových tašiek. Nech mali na to tí ľudia akýkoľvek dôvod a aj o škodlivosti igelitových tašiek na ekológiu sa vedelo na Slovensku už dávno pred týmto rozhodnutím,  jedno sa im uprieť nedá. Čoho je málo, to je vzácnejšie. Preto by som navrhovala pokračovať ďalej, napríklad v obmedzení počtu výtlačkov ponukových letákov, ktoré sú v nadmernom množstve porozhadzované všade.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Pokojne si viem predstaviť, ako by sa takýmto rozhodnutím zlepšili medziľudské susedské vzťahy. Napríklad:

Pred - Počúvajte, sused, zase to vaše psisko porozhadzovalo letáky z minulého týždňa po celom schodisku!

Po - Dobrý deň, susedko, máte už nový leták z B...y? Počul som, že sú tam zaujímavé akcie. - Jasne, sused, príďte na kávu, požičiam vám ho, ale susede Karlíčkovej nič nevravte, zase by všetko vykúpila.

Ako by sa ušetrilo životné prostredie:

Pred - Myslíme len na seba, svoje zisky a čo bude po nás nikoho netrápi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po - Myslíme aj na budúce generácie.

Aj ako by dali použiť ušetrené peniaze za nadbytočný nákup papiera, tlač a poštových doručovateľov:

- Jednoznačne na väčšie zníženie cien vybraných výrobkov.

Vždy som za takéto rozhodnutia.

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu