reklama

Úsmevná momentka na dnes - šteniatko

Čakali sme na Emkinu mamu. Mala prísť už každú chvíľu, tak sme si krátili čas čítaním obrázkovej knižky pre najmenších. Emka má ešte len 19 mesiacov, no rozpráva lepšie ako dvojročná . - Pozri, Emi, mačka má malé mačiatka a tu psík malé šteniatka. - ukazujem na obrázky v knižke. - Ja mám v brušku malého psíka. - oznamuje mi po bábätkovsky dievčatko. - Nie, nemáš. - vysvetľujem. - Šteniatka  môže mať v brušku len psia mamička. Ty keď budeš veľká ako Kristínka, budeš mať v brušku bábätko, ale šteniatko nie. To Emka pozná, jej teta čaká bábo a ona ho chodí hladkať a pomáha chystať preňho košieľky a dupačky. - Ja mám v brušku malého psíka. - nedá sa Emka presvedčiť ani po treťom ani po piatom raze. Zachráni ma Emkina mama, ktorá práve zazvoní. Emka uteká k dverám a kričí, že má v brušku psíka. Mamina ju s úsmevom pritúli a ... spod trička vytiahne dievčatku malého umelohmotného psa. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu