reklama

Úsmevná momentka na dnes - sestričky

- Lucka, kde si našla fixku?! - zakričal otec na skoro dvojročné dievčatko, keď zbadal tú spúšť v obývačke. Koberec, nábytok i steny zdobili ,,nádherné dvojročiacke maľby,,. Zobral handru a začal nežiaduce obrazy nazlostene odstraňovať. Lucka stála a plakala. Na krik dobehla z kuchyne päťročná Natálka. Zobrala sestričku za ruku a viedla ju do spálne prihovárajúc sa jej: - Neplač, však jeho to za chvíľku prejde. Poobede, keď sa vrátila mama, Natálka jej už u dverí šuškala do ucha: - Tatino sa hneval a Lucka plakala. Ale neboj, ja som sa o ňu postarala. Trochu sme skákali po posteli /ich spoločná obľúbená činnosť/ a potom sme sa pozerali z okna /zatvoreného/. Pomohla som jej vyliezť, aby nespadla. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu