reklama

Iba maličkosť

alebo ako robiť kvalitné služby na Slovensku. Do kníhkupectva Panta Rhei v Bratislave sme prišli ,,vo veľkom štýle,, tak ako sa na dve malé dvoj a päťročné dievčatá patrí. Deti sa tešili /budúce knihožrútky/ a  chceli všetko vidieť, najlepšie hneď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak som oslovila mladého predavača, či by mi pomohol nájsť hľadané tituly, ktoré som mala dopredu vybrané. Mohol. Deti, ktoré mali tiež sľúbenú knihu, už ťahalo do detského oddelenia na poschodí, preto som ho požiadala, či mi ju nechal u pokladni, keď nakúpime, prídem všetko zaplatiť. Kým dievčatá všetko poprezerali a pohrali sa v detskom kútiku, prišiel predavač za nami aj s vybranými knihami a otázkou, ako ešte môže pomôcť, či poradiť.

Maličkosť, ktorá vykúzli na duši aj tvári úsmev spokojnosti, pohody a dodá obyčajnej službe zákazníkovi pocit exkluzivity. Doplnok, ktorý nemusí byť, ale keď je, poteší a vynikne ako čerešňa na torte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.s. Knižku od Márii Ďuríčkovej O Guľkovi Bombuľkovi sme stihli do večera prečítať celú. Pre päťročné dievčatko bolo síce ťažšie pochopiť, čo znamená ,,rozdať sa pre dobrú vec,, ale dozvedieť sa niečo nové je na knihách to zaujímavé. Ešte budem musieť doniesť klbko vlny, aby videla, ako sa ,,zmotáva vlna,,. :)

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu