reklama

Úsmevná momentka na dnes - Neplač!

Čo tie deti nevymyslia, len aby dosiahli to, čo chcú. Bez výnimky. Vytrvalo. A aj tie najmenšie. Veď čo sú oni horšie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dvojročná slečna sa hrala na princeznú a na hlavu si dala kúsok staršej záclony, určenej na podobné účely. Keď ju hra prestala baviť a ani tancovať už nevládala, zložila ,,závoj,, a zistila, že kúsok je špinavý. Vravím: - Dáme ho do koša na prádlo, aby sa opral. Tak sme išli do kúpeľne a dievčatko sa snažilo vhodiť závoj do pračky. Na pračke, ktorá sa otvára zhora bola vyložená vanička, otvor malý, tak jej to veľmi nešlo. Znova vravím už aspoň pätnásty krát: - Leni, do koša. Márna snaha /moja/. Keď sa jej to konečne podarilo a ja som sa cítila ako opakovací papagáj, sadla som si na malý šamlík, chytila sa za hlavu a nahlas vzdychla: - Ach jaj! Slečna sa otočila, s úsmevom prišla ku mne, pohladila ma po vlasoch a povedala: - Neplač, mamina to operie. Tak teraz neviem, kto sa tu stará o koho – ja o ňu, alebo ona o mňa. :) 

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu