reklama

Projekt 1918 v SND

Očakávala som kus histórie, dobré herecké výkony, moderné spracovanie a akčnosť. Bolo tam všetko. Navyše mi ako divákovi boli ponúknuté rôzne charaktery postáv, poňaté v humorne – ironickom duchu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Divadelné predstavenie, v ktorom som sa ocitla uprostred močiara v spoločnosti lásky, zrady, vášne, sklamaní, zlyhaní, uprostred silných postáv i slabochov, nenávisti aj odpúšťaní.

V roku 1918, ktorý bol taký istý ako dnes, hoci sa mnohé veci nazývali inak, vo svete, ktorý sa zdal byť navonok iný, no líšil sa iba módou a hmotnými vecami.

Gumáky ako neoddeliteľná súčasť hereckých kostýmov, blato v močiari i na duši, láska k ľuďom i vlasti, zrada, či hľadanie strateného času, to všetko ako súčasť života danej doby. Zmena, s ktorou sa mnohí nedokázali vyrovnať a mnohí si ju užívali plným priehrštím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po troch hodinách som odchádzala s pocitom, že keď už nedokážeme zmeniť svet a ľudí v ňom, aspoň sa zasmejeme, aj keď v bazéne.

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  138x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  Čo som videla, čítala, počulaRadosti a starosti psíčkarovAj deti sú našeSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu